    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podpis na karcie
    Date: Mon, 9 Jul 2007 22:14:20 -0500

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    news:f6ub97$231$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Nigdy nie zwracałem uwagi na te zapiski, które przychodzą na kartce, do
    > której przyklejona jest karta. Teraz wychodzi ewidentnie, że chcą aby się
    > podpisać tak jak to zacytowałem w poście (przepisałem dosłownie to co jest
    > na kartce). Jako, że na allekarcie kredytowej mam swój bazgroł to tutaj
    > oczywiście też go zaserwuję, tylko chciałem zwrócić uwagę, że coś takiego
    > występuje. Może to po prostu w celu łatwiejszego porównania podpisów
    > właściciela karty podczas zakupów?

    To jest pomieszanie z poplątaniem.
    Nie ma czegoś takiego jak czytelny lub nieczytelny podpis.
    Jest tylko podpis. Coś czego zwyczajowo używasz "podpisując" sie.

    Czytelnie lub nieczytelnie to mozna napisac swoje imię i nazwisko jak ktoś
    chce.
    oczywiście jak ktos ma podpis czytelny i da się z niego odczytać imie i
    nazwisko to super.
    A jak ktos nie ma czytelnego podpisu to po prostu nie ma.

    To jest kwestia tego co kto sobie wyrobił jako nawyk.