eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPodpis na karcie.Re: Podpis na karcie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ot-for-mail
    From: gumbas <g...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podpis na karcie.
    Date: 26 May 2002 12:57:27 GMT
    Organization: http://money.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <acqm3n$r5u$1@flis.man.torun.pl>
    References: <acqj3r$iri$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: second.money.pl
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: flis.man.torun.pl 1022417847 27838 80.68.236.50 (26 May 2002 12:57:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@m...torun.pl
    NNTP-Posting-Date: 26 May 2002 12:57:27 GMT
    X-Remote-Host: 194.204.166.99
    X-Remote-User-Agent: NewsReader Money.pl 1.54b
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:184376
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > hehe, o naiwnosci! Zgaduje - nigdy Ci nie ukradli, prawda?
    >
    Pilnuje swojej karty :-)
    >
    > :-) Jako klient masz obowiazek strzec kart, a skoro Ci ukradli to Twoja
    > wina, nie banku, sklepu itp. Drugim waznym punktem jest koniecznosc
    > natychmiastowego zastrzezenia. Jesli to zrobisz - nie poniesiesz
    > konsekwencji, bo bank przejmie odpowiedzialnosc. Jesli nie - znow
    nawaliles.
    >
    Rozumiem, ze jak ktos ukradnie ci kwit z parkingu strzezonego i pojdzie z
    lomem odebrac samochod to przyjmiesz, ze to twoja wina i nie bedziesz mial
    zadnych pretensji do obslugi parkingu. Co z tego, ze szyba zostala wybita, a
    samochod odpalony na krotko. Przeciez mieli kwit.
    > Wyobraz sobie teraz, ze daje karte wspolnikowi. On czysci konto na np.
    > 200.000zl w kilka godzin. Dzielimy kase na pol. Podpisuje sie robias
    krzywe
    > "S" na poczatku mojego podpisu. Zglaszam zastrzezenie. Podaje krzywe "S"
    > jako powod reklamacji. Bank oddaje mi 200.000zl (rownie dobrze moze byc
    inna
    > kwota).
    >
    Wyobraz soebie, ze zdecydowana wiekszosc ludzi jest uczciwa. A jak kasjer
    nie dopelni swoich obowiazkow to musi poniesc za to konsekwencje. W KC
    wyraznie jest napisane, ze osoba ktora narazila na straty inna osobe musi
    jej to wynagrodzic. Wiele osob po prostu olewa swoje obowiazki, a potem
    tlumaczy sie, ze to nie jest ich wina. Podpis na karcie i na potwierdzeniu
    ma byc zgodny. Koniec. Kropka.
    Jak ktos tego nie rozumie, to powinien poniesc wszystkie konsekwencje. Moze
    zacznie bardziej sie przykladac do swych zawodowych obowiazkow.
    > Hej, obudz sie, to byl tylko piekny sen :-)
    >
    To jest piekny sen dla tych co na przekretach zarabiaja. Czesto okazuje sie,
    ze sklep wspolpracuje ze zlodziejami, ale oszukani klienci sie o tym nigdy
    nie dowiaduja. takie sprawy sie zalatwia po cichu. Rzadko zdarza sie
    odzyskac czesc pieniedzy, ale pewne jest ze oszukana osoba ich nie zobaczy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1