  • Data: 2006-10-27 12:50:00
    Temat: Re: Podpisałem slipa na za dużą kwotę ;-)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> writes:

    > No właśnie, kupiłem za 57,xx, podpisałem slipa na 75,xx. Panienka
    > raczej przypadkiem to zrobiła, bo to było o trzeciej w nocy na stacji
    > benzynowej, wyrwałem ją z głębokiej fazy REM ;-) Sam jak widać też nie
    > byłem w specjalnej formie...
    >
    > Natomiast zastanawiam się, co z tym zrobić. Jechać tam dla 18 zł nie
    > ma sensu, to 100km ode mnie. Wysyłać im makulatury chyba też mi się
    > nie chce. Natomiast zastanawiam się, czy może bank mi to zwróci po
    > złożeniu reklamacji?

    Teoretycznie mogloby tak byc, ale tak czy owak przeszloby to przez
    sprzedawce, i to tak naprawde on musialby stwierdzic co sie stalo
    (w praktyce niezbyt realne). Bez sensu raczej, zarowno od strony
    technicznej jak i stosunkow miedzyludzkich.

    Lepiej skontaktowac sie z nim bezposrednio (telefon, list itp)
    albo dac sobie spokoj. Tak czy owak szukanie tego, zwlaszcza jesli
    to wieksza stacja, bedzie nietrywialne.
    --
    Krzysztof Halasa