eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPodstawa obciazenia kontaRe: Podstawa obciazenia konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ne
    ws.onet.pl!not-for-mail
    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podstawa obciazenia konta
    Date: Fri, 20 Sep 2002 17:32:38 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 40
    Sender: w...@p...onet.pl@c22-24.icpnet.pl
    Message-ID: <3...@4...com>
    References: <amesbf$ok1$1@news.tpi.pl> <8...@4...com>
    <amfbeq$c3q$1@news.tpi.pl> <a...@4...com>
    <amfd3k$jqa$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: c22-24.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1032535973 3243 62.21.22.24 (20 Sep 2002 15:32:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 20 Sep 2002 15:32:53 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:203525
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 20 Sep 2002 16:56:59 +0200, "pix" <p...@w...pl> wrote:

    >
    >I nie ma zadnej ochrony przed oszustami ???

    Za granica to pewnie sa jakies ubezpieczenia, wiec sklepy sa
    chronione. Dodaktowo jesli towar jest fizycznie wysylany to przeciez
    gdzies trafic musial wiec slad jest.
    Natomiast w "sklepach" sprzedajacych towary wirtualne ja strony XXX
    podobno znaczna czesc transakcji jest reklamowana i wycofywana a mimo
    to sklepy wychodza na swoje (to juz wkalkulowane w dzialalnosc)

    >Jeśli tak, to znając życie każdy sklep, który umozliwia takie płatności sam
    >prosi
    >sie o kłopoty - aż dziwne, że ktokolwiek na to idzie.

    I wlasnie dlatego niektore sklepy nie chca przyjmowac kart z
    niektorych regionow swiata w tym czasem z Polski.

    >A ile czasu ma klient na złożenie reklamacji - czy zależy to od banku, czy
    >też
    >jest jakos regulowane na wyższym poziomie (np.VISA) ?

    Na pewno regulacje organizacji platniczych to okreslaja, ale dla
    klienta najwazniejszy jest regulamin jego karty. A on zwykle ogranicza
    czas na wszelkie reklamacje.

    Niestety trzeba tez pamietac, ze zaden znany mi regulamin wydawanej w
    Polsce karty nie gwarantuje uznania reklamacji transakcji MO/TO/IO.
    Jednak wlasnie ze wzgledu na to, ze bank moze tutaj bez problemow
    srodki odzyskac od sprzedawcy, zwykle w dobrych bankach nie ma
    problemu z takimi reklamacjami. Ktore banki sa dobre dowiesz sie
    uwaznie czytajac pbb :-)).

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
    Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1