    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Podsumowanie glosowania
    Date: Sun, 15 Nov 2009 23:44:15 +0000

    Jerzy Olszewski wrote:
    > Jeżeli nie pomyliłem się w podliczaniu, co zawsze jest możliwe, to
    > wyniki są takie:
    >
    > TAK - 17
    > NIE - 31
    >
    > i to byłoby "na tyle".

    Szan.Panie Olszewski, ja oczywiscie TAK, chce by Pan tutaj pozostal.
    Nie mam czasu na przepychanki ze Swinskimi Ryjami. jesli mi ktos nadepnie na
    odcisk to sam potrafie zamachnac sie i w nos przypierdolic. Prosze jednak
    zwrocic uwage na fakt, jaki ma tutaj miejsce od zarania tej grupy:
    male kreatury, ludzie co nic nie wnosza i sa po prostu pasozytniczym
    robactwem grupy,
    staraja sie dowartosciowac wlasnie poprzez krytykanctwo, wolanie o cenzure,
    o trzymanie sie scisle tematu itp. Wez Pan i olej sikiem sinusoidalnym
    holote.
    Pisz pan a kogo temat zainteresuje to sobie przeczyta i odpowie.

    fatso