    From: "l.b" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
    Date: Sat, 25 Mar 2006 10:21:09 GMT

    > Zacisnąłem zęby i przeczytałem wszystkie posty w tym wątku. Ludzie z
    > jakich
    > banków Wy korzystacie, to raz. A dwa to jeden z drugim myślicie że jeżeli
    > będziecie zmieniać banki co miesiąc bo w tamtym za wypłatę gotówki biorą
    > zlotówkę a w tym dwa złote to w którymkolwiek potraktują Was poważnie ?

    Oczywiscie, ze powaznie, bo to dla banku dodatkowe pieniadze - prowadzenie
    konta, prowizje - myslisz, ze trzeba byc 16 lat w banku by byc powaznym? w
    przypadku jak bedziesz miec problemy to twoj kochany bank potraktuje cie
    odpowiednio powaznie...

> [...]
    > Ale mam za to całą masę ułatwień o których inni nawet nie mogą marzyć, a
    > Wy
    > przenosząc konto co miesiąc czy dwa do innego banku ich w życiu nie
    > dostaniecie.
    > Czy pomyśleliście kiedyś o tym ? Czy którykolwiek z Was będąc za granicą
    > może
    > telefonicznie załatwić sobie szybki, w czasie kilku godzin, przelew np. 50
    > PLN nie mając złotówki na koncie ? Takie tylko jedno z udogodnień dla
    > stałych
    > lojalnych klientów. I naprawdę złotówka w tę czy we wtę jest bez

    I na tym bazuja banki w Polsce...brak szcunku do pieniedzy przez
    Polakow.."zlotowka w ta czy w tamta" razy 10 czy 20 miljonow to ladna kwota
    prawda? Naprawde kiepski z ciebie biznesmen. I policz ile przez 16 lat
    wydales na to by bank traktowa cie "powaznie", moze wowczas dojdziesz do
    wniosku dlaczego?
    Ja mam kilka kont w bankach - wszystkie darowe, karty kredytowe darmowe,
    wyplaty darmowe...
    Naprawde nauczcie sie szanowac kazda zlotowke! Bo takim podejsciem tylko
    napedzacie tego typu ruchy banku... bo niby co? podniesiemy oplaty o 2
    zlote, wszka polak ma gest i powie dwa zlote w te czy w tamte...