eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPodwyzki oplat za konta w MultiBankuRe: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
  • Data: 2006-03-25 14:36:34
    Temat: Re: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> wrote in message
    > news:26d3.000000f9.44253f2a@newsgate.onet.pl...
    > >
    > > Po prostu trzeba czytać to co się podpisuje. Jeżeli w umowie jest zapis że
    > bank
    > > nie ma obowiązku informowania o zmianie wysokości opłat, to nie będzie
    > > informował. W imię czego mieli by to robić. Aby sprawić przyjemność
    > klientowi ?
    >
    > A czy zapoznales sie w Umowa i Regulaminem w Multi? Chyba nie...
    >
    > 3. Zmiany stawek opłat i prowizji będą podawane do wiadomości Posiadacza
    > MultiKonta w uzgodniony sposób, w tym za pośrednictwem multilinii, sieci
    > Internet lub korespondencyjnie wraz z podaniem daty ich wejścia w życie.
    >
    > 4. W przypadku zmiany "Taryfy prowizji i opłat bankowych MultiBanku", o
    > której mowa w ust.3 Posiadacz MultiKonta może, w terminie 14 dni od dnia
    > otrzymania informacji, rozwiązać Umowę zgodnie z postanowieniami niniejszego
    > Regulaminu.
    >
    > 5. Jeżeli Posiadacz MultiKonta nie dokona wypowiedzenia w terminie 30 dni od
    > dnia wysłania przez MultiBank informacji o zmianach, przyjmuje się, że
    > Posiadacz Rachunku wyraża zgodę na zmiany. W takim wypadku zmiany te
    > obowiązują od dnia ich wejścia w życie.
    >
    >
    > > Oni go mają w " bardzo " głębokim poważaniu.  Jest dobry tak długo jak
    > długo
    > > płaci lub trzyma środki na koncie. A niektórzy życzyli by sobie aby do
    > > darmowego konta ( na którym najczęściej leży pare złotych na opłacenie
    > > najbliższego ZUS-u ) jeszcze co jakiś czas dostać upominek od banku.
    > Poważny
    > > klient w poważnym banku jest poważnie traktowany. Ot i wszystko.
    > >
    >
    > Coz, moze nie jestem 'powaznym klientem' ale skoro moj kontrahent nie
    > traktuje mnie powaznie to ja tez nie mam zamiaru go rowniez traktowac
    > powaznie i trace do niego zaufanie. Zwlaszcza, ze powierzam mu swoja ciezko
    > zapracowana kase.
    >
    > MK
    Nie czytałem umowy multi gdyż nie mam ( chociaż raz już było blisko ) tam
    rachunku i na pewno nie będę miał. Ale jeżeli jest tak jak piszesz, a nie mam
    podstaw by wątpić, to pozostaje Ci zmienić bank. Gdyż sam doszedłeś do tego że
    nie traktują klienta poważnie. A kasę warto trzymać tam gdzie dobrze za to
    płacą. Ale bez przesady, dwa konta w zupełności wystarczają. Jedno dla lokaty
    a drugie do płatności i to według mnie jest optymalne rozwiązanie.
    Podpisując umowę o prowadzenie rachunku bankowego otrzymujesz od banku pewien (
    niezbyt duży na początku ) kredyt zaufania który rośnie z biegiem czasu. Ale
    jeżeli po kilku miesiącach ktoś zmienia bank na inny to znowu podpisuje umowę w
    której jest zgoda na sprawdzenie jego historii rachunku w innych bankach. I
    taki ktoś kto nigdzie miejsca nie zagrzał ma potem pretensje że nie traktują go
    poważnie. A na jakiej podstawie mieli by go poważnie traktować ? To jest tak
    jak w handlu. Stały klient dostaje rabaty, zniżki, upominki itp. A sporadyczny
    nawet kupujący za dużą kwotę niestety nie ma na to szans. Chyba że przyjdzie
    kolejny raz.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1