eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPodwyzki oplat za konta w MultiBankuRe: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
  • Data: 2006-03-25 15:54:09
    Temat: Re: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "mm" <j...@c...barg.sv> wrote in message
    news:e03lpm$8tq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > To już nie pierwszy raz. Poprzednim razem dowiedziałem się o zmianie TOiP
    z
    > ........ wyciągu, jak wprowadzili płatne wyciągi. Cóż - z przykrością
    > obserwuje staczanie sie MultiBanku.
    >

    Wydaje mi sie, ze przy zmianie wyciagow byla wyslana informacja o miesiac
    wczesniej. Bank wtedy podral oplaty, ale zaraz to skorygowal. Poza tym
    ulegla tam zmiana formy wyciagu (jest bez szczegolowych danych) i zostaly
    wprowadzone 2 nowe uslugi (bezplatne wyciagi elektroniczne oraz platy wyciag
    ze szczegolami - fakt, ze ten osoatni ma forme tego, ktory byl wczesniej
    bezplatnie).
    Ja z Multi korzystam od 2002, wspolpraca przebiegala calkiem dobrze, chociaz
    zadarzaly sie male wpadki przy podpisywaniu aneksow ;). Zaczynalem od
    rachunku z limitem kredytowym (tu Multi potraktowalo mnie bardzo wyjatkowo i
    powaznie, bo limit dostalem tylko pokazujac dowod osobisty - AMRA
    pamietasz?). Konto + VC gratis, litmit oprocentowany 1 pp nizej niz
    'normalnie', konto wyzej (AFAIR na poziomie eMaxa). Lza w oku sie kreci ;).
    Multi mnie przekonalo przede wszystkim swoimi uslugami. Po jakims czasie to
    'znormalnialo', ale nie przestalem korzystac z Multi. Co wiecej, zaczalem
    korzystac z innych, wprowadzanych przez bank uslug, fundusze inwestycyjne,
    karta kredytowa, rachunek walutowy, rachunek oszczednosciowy itp. Wczoraj
    jednak poczulem sie glupio, bank nie informuje klientow na swojej stronie
    internetowej o tym, ze za 10 dni wzrosna oplaty, tylko przekazuje to jakimis
    nieoficjanymi kanalami. Szkoda, ze Multi przestalo zwracac uwage na
    budowanie marki i zaufania wsrod klientow.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1