  • Data: 2006-03-25 17:54:14
    Temat: Re: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    juzer7 napisał(a):

    > A co się działo? Popatrz na liczbę rachunków w mBanku i stan bilansowy. Może
    > masz też możliwość sprawdzenia, że zrealizowali plan z nadwyżką w zeszłym
    > roku. Z pierwszej ręki wygląda to tak - poza szumem na forum i tutaj nic się
    > w zasadzie nie zadziało.

    Ale co innego jest wprowadzenie oplaty za przelwy, z ktorych korzystac
    nie trzeba, a co innego jest podwyzszanie oplaty za rachunek lub tez
    wprowadzanie takiej oplaty, bo wtedy czy sie z konta korzysta czy tez
    nie to placic trzeba za zenujaco niski poziom uslug. Ja moge chetnie
    placic i 20zl/miesiac za obsluge rachunku pod warunkiem, iz jesli raz na
    kilka miesiecy przyjde do oddzialu to bedzie mnie obslugiwal pracownik,
    znajacy oferte banku lepiej niz ja, a na infoliniach 9/10 konsultatnow
    to nie beda totalni idioci, ktorzy nie znaja sie na niczym i musza sie
    konsultowac po 10 minut, zeby po dlugim oczekiwaniu z mojej strony
    udzielic odpowiedzi nie na temat.

    --
    pozdrawiam
    Mithos