  • Data: 2012-02-25 17:15:07
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: zbyszek <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lut, 14:29, Mroziu <m...@h...pl> wrote:

    > Ale nie można też, wszystkiego uznać za niewiadome. Bo wtedy nie da się
    > przeprowadzić żadnych dowodów.
    >
    > A przecież można wziąć dane wg których oni liczą i udowodnić, że ich
    > wyliczenie są kompletnie do bani.

    nie można z prostej przyczyny - wyliczenie pewnie jest poprawne.
    Problem leży w założeniach.
    To trochę jak z funduszami, które pokazują, jaki super bogaty będziesz
    inwestując regularnie.
    Liczą one kwoty opierając się o powiedzmy 3 lata hossy. Rzeczywistość
    te plany koryguje.
    W demografii okresy są dłuższe, ale tym trudniej przewidywać trendy.
    Nie można uznać wszystkiego za niewiadome ?
    A co jest wiadome o roku 2050 ?

    Im dalej, tym prawdopodobieństwo czegokolwiek bardziej rozmyte i
    znikome. Nikt nie przewidział w roku 1994 fali emigracji 10 lat
    później. Trudne lata 80-te sprzyjały demografii. A teraz mówi się, że
    młodzi nie mają dzieci, bo trudne czasy. Zupełnie inaczej to odbieram.