eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwPodwyższenie wieku emerytalnegoRe: Podwyższenie wieku emerytalnego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Date: Sat, 10 Mar 2012 09:19:22 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <jjf2qj$h3t$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <jht93j$aop$1@inews.gazeta.pl>
    <k...@4...com>
    <ji07e8$4fc$1@inews.gazeta.pl> <ji0att$lh1$1@usenet.news.interia.pl>
    <ji0dh4$nt6$2@inews.gazeta.pl> <ji0ep9$s4a$1@usenet.news.interia.pl>
    <ji0fc2$sjs$1@inews.gazeta.pl> <ji7ulm$qbv$1@inews.gazeta.pl>
    <ji8smo$nc6$1@inews.gazeta.pl> <ji910r$79t$1@inews.gazeta.pl>
    <ji94j8$i2n$1@inews.gazeta.pl> <jia32q$fk6$1@inews.gazeta.pl>
    <jia7hu$qsj$1@usenet.news.interia.pl> <jia9p2$25n$1@inews.gazeta.pl>
    <jiaaka$vj7$1@usenet.news.interia.pl> <jiadn0$chb$1@inews.gazeta.pl>
    <jiaea0$5tn$1@usenet.news.interia.pl> <jiaf8s$gc8$1@inews.gazeta.pl>
    <jiagf4$98j$1@usenet.news.interia.pl> <jiq4b4$pkm$1@inews.gazeta.pl>
    <jir7f0$ku6$1@usenet.news.interia.pl>
    <jirf9u$2j6$1@usenet.news.interia.pl> <jjafer$lrp$1@inews.gazeta.pl>
    <jjb9es$f8e$1@usenet.news.interia.pl> <jjbb13$g16$1@speranza.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: aato168.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1331367571 17533 83.5.252.168 (10 Mar 2012 08:19:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Mar 2012 08:19:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:514124
    [ ukryj nagłówki ]

    > 2. nawigator podawal wysosc z radiowysokosciomierza (rzeczywista wysokosc
    > wzgledem gruntu który jest pod samolotem, a wiec dystans do zbocza jaru),
    > a nie wysokosciomierza barymetrycznego.

    SławcioD powiesz mi dlaczego w tych wszystkich czarnoskrzynkowych zapisach
    nie ma arcyważnego zapisu z wariometru, skąd w krytycznych chwilach wzięły
    się skoki przyśpieszenia pionowego i poziomego...:

    http://www.youtube.com/watch?v=5prXNJwXDOQ&feature=p
    layer_detailpage#t=377s

    ... i dlaczego w decydujących chwilach stery odchyliły się pomimo, że piloci
    nie naciskali pedałów kierunku ?.

    Komisja Ministra (byłego) Millera - ma wielki problem. Ale chyba tego nie
    jest świadoma. Kara chłosty nadchodzi. Publicznej. Ukryta prawdziwa
    przyczyna katastrofy w Smoleńsku???
    <http://akwedukt.nowyekran.pl/post/51224,komisja-min
    istra-bylego-millera-ma-wielki-problem-ale-chyba-teg
    o-nie-jest-swiadoma-kara-chlosty-nadchodzi-publiczne
    j-ukryta-prawdziwa-przyczyna-katastrofy-w-smolensku>

    "[...]
    http://m.nowyekran.pl/b22833ca593c345d1dcd2efa01e218
    12,0,0.jpg

    I rzeczywiście, w chwili wystąpienia przeciążenia poprzecznego pojawia się
    reakcja steru kierunku.
    Dokładnie o godz 08.41.00 - widać skok przeciążenia poprzecznego i skokową
    zmanę położenia steru kierunku.
    Warto zwrócić uwagę na fakt, że o 08.41.00 samolot miał jeszcze włączony
    automat sterowania w kanale bocznym (poprzecznym) (Rys 15, str 18 - dół
    wykresu) - i to on zareagował - potwierdza to również na tym wykresie brak
    zmiany pedału lewego (piloci nie reagowali - pedał nie zmienił wtedy
    położenia). [...]".


    --
    Pozdrawiam
    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1