  • Data: 2012-03-10 19:54:48
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: root <a...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 09 Mar 2012 10:11:04 +0100, totus napisał(a):

    > Zupełnie nie dyskutujesz z poglądem. Skupiasz się na osobie dyskutanta i
    > próbujesz go opisać. Jest głupi, chodzi w krótkich spodenkach, głosuje na
    > UPR i inne. Nie interesuje cie co mówi tylko kto mówi.
    > Nie pisał nawet o likwidacji ZUS tylko o zniesieniu obowiązku korzystania z
    > jego usług.
    > Oczywiście zniesienie takiego obowiązku zatrzyma strumień pieniędzy od
    > okradanych do złodziei. Wyraźnie jesteś przeciw takiemu działaniu. Ja też.
    > Wszystko sobie ustawiłem tak by na mnie też spadła manna. Też wszystkim
> [...]

    Czy byłbyś skłonny odpowiedzieć na pytanie:
    1. Czy Twoim zdaniem, świat byłby lepszy, gdyby nie było emerytury a po
    prostu oszczędności, inwestycje, biznesy przekazywane z ojca na syna lub
    cokolwiek takiego.
    2. Czy nie lepiej w ogóle zrezygnować z przymusu opłacania czegokolwiek, po
    to by na stare lata i tak zostać w najlepszym razie petentem upraszającym
    się pokornie o 1000zł na miesiąc?