  • Data: 2012-03-10 08:19:22
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. nawigator podawal wysosc z radiowysokosciomierza (rzeczywista wysokosc
    > wzgledem gruntu który jest pod samolotem, a wiec dystans do zbocza jaru),
    > a nie wysokosciomierza barymetrycznego.

    SławcioD powiesz mi dlaczego w tych wszystkich czarnoskrzynkowych zapisach
    nie ma arcyważnego zapisu z wariometru, skąd w krytycznych chwilach wzięły
    się skoki przyśpieszenia pionowego i poziomego...:

    http://www.youtube.com/watch?v=5prXNJwXDOQ&feature=p
    layer_detailpage#t=377s

    ... i dlaczego w decydujących chwilach stery odchyliły się pomimo, że piloci
    nie naciskali pedałów kierunku ?.

    Komisja Ministra (byłego) Millera - ma wielki problem. Ale chyba tego nie
    jest świadoma. Kara chłosty nadchodzi. Publicznej. Ukryta prawdziwa
    przyczyna katastrofy w Smoleńsku???
    <http://akwedukt.nowyekran.pl/post/51224,komisja-min
    istra-bylego-millera-ma-wielki-problem-ale-chyba-teg
    o-nie-jest-swiadoma-kara-chlosty-nadchodzi-publiczne
    j-ukryta-prawdziwa-przyczyna-katastrofy-w-smolensku>

    "[...]
    http://m.nowyekran.pl/b22833ca593c345d1dcd2efa01e218
    12,0,0.jpg

    I rzeczywiście, w chwili wystąpienia przeciążenia poprzecznego pojawia się
    reakcja steru kierunku.
    Dokładnie o godz 08.41.00 - widać skok przeciążenia poprzecznego i skokową
    zmanę położenia steru kierunku.
    Warto zwrócić uwagę na fakt, że o 08.41.00 samolot miał jeszcze włączony
    automat sterowania w kanale bocznym (poprzecznym) (Rys 15, str 18 - dół
    wykresu) - i to on zareagował - potwierdza to również na tym wykresie brak
    zmiany pedału lewego (piloci nie reagowali - pedał nie zmienił wtedy
    położenia). [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/