  • Data: 2009-05-18 11:58:18
    Temat: Re: Podziekujcie strasznym blizniakom
    Od: TT <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Palm napisał(a):
    > Kolego!
    > To jest grupa o giełdzie a nie o polityce - a Ty trolujesz tu tylko i
    > wyłącznie w tym temacie - śmiem twierdzić, że nawet otrzymujesz za to
    > wynagrodzenie, bo słyszałem o tym, że PiS (może inne partie także) posiada
    > ludzi, którzy latają sobie po necie i piszą wzniosłe tekściki.
    >
    > przenieś się na grupę o polityce
    >
    > plonk warning - chyba, że zaczniesz pisać coś o giełdzie
    Ty trolujesz tu tylko i wyłącznie w tym temacie - śmiem twierdzić, że
    nawet otrzymujesz za to wynagrodzenie, bo słyszałem o tym, że PO posiada
    ludzi, którzy latają sobie po necie i piszą wzniosłe tekściki.

    http://www.dziennik.pl/polityka/article213016/Tajna_
    instrukcja_PO_Przejac_internet_.html

    Palm, skoro dostajesz kasę od Schetyny, to powiedz przynajmniej ile tej
    kasy :)

    T.