  • Data: 2009-05-20 20:27:44
    Temat: Re: Podziekujcie strasznym blizniakom
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On May 20, 3:51 pm, "viper" <v...@o...pl> wrote:

    > nic się koleś nie mylę... po pierwsze nie jesteś świętą krową, po drugie z
    > prawnego punktu widzenia nie istniejesz, jesteś tylko dziwacznym nickiem, który
    > w dodatku ciągle zmieniasz...

    Tys pewnie z PO? No bo prosze, mamy juz konsekwencje dorabiania komus
    geby przez XXL, tylko dlatego, ze zamiescilem tu linki do informacji o
    wyjatkowo glupiej sprzedazy polskich stoczni spekulantom, za psi
    grosz. Powtarzam, sprawdz sobie dokladnie czy ja istnieje z prawnego
    punktu widzenia czy tez nie, skoro
    nie masz o tym zielonego pojecia i abus nie ma tu nic do rzeczy. Z XXL
    spotakamy sie, bo ja juz od dawna
    na to czekam:)

    tak że koledze XXL możesz skoczyc... przez
> [...]
    > mają gdzieś takich żalących się gostków... i przestań tu pierdzielic o jakimś
    > prawie grup dyskusyjnych... grupy dyskusyjne są czymś w rodzaju Hyde Parku, tu
    > można pisac wszystko... z drobnymi wyjątkami... a jak ci to przeszkadza lub
    > jesteś za delikatny, to po prostu stąd spadaj... bo jak na razie prowokujesz
    > ludzi, obrażasz ich a w dodatku straszysz sądem...  masz szczęście że ja sam
    > nigdy nie zaczepiam, ale mam ochotę bluznąc ci żebyś się dowiedział jak wygląda
    > typowa grupowa wiązanka... jak chcesz to sprowokuj mnie, to się dowiesz...

    Ten powyzszy tekst jest napisany w sposob, ktorego nie bede
    komentowal, bo z cudza glupota i chamstwem
    dyskutowac zadna miara sie nie da.

    Dla ciebie PLONK i kF.