    From: "olob kowalski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Podziekujcie wspanialemu Donaldino
    Date: Tue, 19 May 2009 10:09:59 +0000 (UTC)

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    > Drogi Olobie.
    >
    > Przyhamuj ździebko , bo chyba przekraczasz cienką linię między poglądami
    > a sianiem złych owoców.

    a kim ty jesteś żeby oceniać innych o czym powinni pisać a o czym nie
    powinni może komunistyczny cenzor z ciebie, wyluzuj dziecinko jak się nie
    zgadzasz z moją wypowiedzą to napisz argumenty a nie jak dzieci w
    przedszkolu udowadniaj że masz rację (tak bo tak)
    a czy sianiem złych owoców jest uzależnianie ludzi od kredytów, wciskanie im
    że je spłacą czy obiecanie że rząd pomoże na wszystkie problemy kryzysowe, a
    może to że banki mają się dobrze a tym czasem PKObp rozmawia z MFW o
    kredycie dla kredytowania przedsiębiorstw (banki zagiągają pożyczki do czego
    to doszło) a może że gospodarka polska jest w dobrej kondycji a tymczasem
    rząd musi zaciągnąć kredyty w MFW na wzięcie unijnych dotacji na inwestycje
    a może to że rolnikowi oferuje się cenę tzw. rynkową za jego towary
    szantażując że jak nie sprzeda to i tak rząd kupi płody rolne za granicą a
    rolnik polski zdechnie i płody mu robale zeżrą :)
    złe owoce sieją ludzie przez swoje zachowanie nie przez wypowiedzi
    przedszkolaczku :)