  • Data: 2010-06-03 22:50:04
    Temat: Re: Pojeby na grupie
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kc pisze:

    > tutaj?
    >>

    > A ja stanę w obronie. Jego posty na temat giełdy były popierdolone też, ale
    > widziałem, że zna się na rzeczy. Nie przyszło wam do głowy, że zna się na
    > rzeczy i w temacie polityki?
    >
    > Tyle tylko, że ja, z moimi poglądami też jestem dla was pojebany. Może tak
    > jest, że ktoś kto zna się na giełdzie jest pojebany?
    >
    > A na czym zna się PO? Co dobrego wynikło z jej rządów? Dewaluacja złotego od
    > początku jej rządów i kraj w ruinie.
    >
    > pozdrawiam
    > kc

    problem nie jest z pogladami - problem jest w sposobie ich prezentacji.
    popatrz ile tych politycznych glupot napierdolil Charli Delta na grupie...

    do nas dotarlo za pierwszym razem ze wg niego ta cala katastrofa to
    zamach i chocby byly bezposrednie dowody ze to katastrofa to i tak jemu
    i jemu podobnym "nikt nie wmówi że czarne jest czarne a białe jest białe"

    prezydent polski niestety byl "maly leszek" i na arenie miedzynarodowej
    malo sie liczyl, nastepnych wyborow by nie wygral - ruskie nie mieli
    zadnego interesu by w obecnej sytuacji przeprowadzic zamach.

    to jest taka sama sytucja jakby do usa mial poleciec prezydent iranu.
    najchetniej poslali by go do diabla ale tego nie zrobia, bo wiedza jakie
    moga byc tego konsekwencje.

    pozdrawiam
    SlawcioD