  • Data: 2008-10-05 19:29:08
    Temat: Re: Polbank :-(
    Od: Kinga <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-10-05 17:33 dl napisał/a:
    > Użytkownik "Kinga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > O której godzinie w piątek zrobiłaś ten przelew w ING?

    W piątek po 20-stej chyba. W sobotę był już zaksięgowany w ING Banku.

    > Wg http://www.money.pl/banki/elixir/ ostatnia sesja wychodząca z ING jest o
    > 11.30 (swoją szosą dziwne to), a w weekendy sesje elixiru NIE odbywają się,
    > więc NIE było żadnej szansy, aby do Polbanku te pieniądze dotarły przed
    > poniedziałkiem.

    Ale Polbank w sobotę też pracował, bo mi tego dnia wksięgowali te 19,99.
    W piątek wieczorem tego na koncie mojej karty nie było.

> [...]
    >
    > Polecenia przelewu na rachunki w innych bankach1
    > Przyjęte do realizacji przez Bank:
    > - do godz. 1130
    > - realizowane są w tym samym dniu. Bank wysyła polecenia przelewu na I i II
    > sesje Elixir2
    > - od godz. 1131 do godz. 2100
    > - są przekazywane do rozliczeń międzybankowych w następnym dniu roboczym,
    > natomiast w dniu złożenia polecenia przelewu Bank zabezpiecza środki na jego
    > pokrycie.
    > - po godz. 2100
    > - realizowane są w najbliższym dniu roboczym.

    Wiem, ale jak był komunikat, że przelew został zaksięgowany, to
    pomyślałam, że wyszedł do Polbanku.

    Kinga