  • Data: 2009-04-06 12:40:54
    Temat: Re: Polbank
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Kois pisze:

    > Pytanie czy na pewno wpłyneło 24-25.03.

    Na pewno. Przelew z banku do banku idzie 1, góra 2 dni.

    I jakim cudem termin spłaty masz
    > zawsze na 30?

    Tak ustalilam z bankiem.

    Okres rozliczeniowy może ci się tak kończyć. O ile taki
    > termin wpłaty będziesz miała na wyciągu to reklamuj. Jeżeli patrzysz po tym
    > co pokazuje ich system internetowy ... to poczekaj na wyciąg :).

    Skoro księgują to chyba automatycznie jest to/powinno być na stronie
    internetowej Polbanku.

    > Mi aktualnie nie zaksięgowali jednej transakcji od półtora tygodnia,
    > pytanie czy to bank zgubił czy sklep jeszcze nie rozliczył :).

    Pewnie jeszcze ze sklepu nie dotarło.

    --
    animka