  • Data: 2008-01-14 22:11:17
    Temat: Re: Polbank 5,5% na KO
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

    "ls" fmgh3c$hf3$...@a...icm.edu.pl

    > A pani w szkole nie mowila nic o uwaznym czytaniu? ;)
    > Podpowiedz: Twoj link dotyczy rachunku "gotowkowego", a w TOiP 4zl oplaty
    > za przelew zewnętrzny przez internet - "oszczednosciowego".

    I w banku (w dwóch białostockich oddziałach/budynkach/miejscach) wyraźnie o tym
    mówią.
    Czasami aż mam tego mówienia i przypominania dosyć. :)

    Tam są inne błędy -- na przykład rok 2008 liczy sobie 365 dni, a luty 29. :)

    W TOiP nie ma (nie było) mowy o cenie wypłat gotówkowych.
    (na szczęście wypłaca się za darmo)

    Ogólnie to obsłudze trudno coś zarzucić poza tym, że nie
    przynoszą do łóżka śniadania :) i nie nucą kołysanek na
    dobranoc. :) W Lukas to są akurat dobre strony banku. ;)
    (bo w Polbanku pracują ładniejsze, i to dużo ładniejsze, kobiety)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/