    From: Dannyboy <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Polbank] Czy podlegają polskiemu nadzorowi?
    Date: Fri, 12 Dec 2008 22:05:59 +0100
    To: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Cubus <c...@n...pl> writes:

    > 4. ale ... bank ma podpisaną przeze mnie umowę. Nie chciałbym, żeby
    > okazało sie, że za lat 3 okaże się, że na podstawie tej umowy bank
    > stwierdzi, że należy mu się opłata za uzywanie karty.
    > Co można zrobić w takiej sytuacji. Najprostsze wydaje się wysłanie
    > wypowiedzenia. Ale (oprócz tego) mam ochotę ich podręczyć i zastanawiam
    > się, jaka instytucja byłaby najlepsza do tego celu:
    > 1. KNF - słabo bo to oddział banku zagranicznego
    > 2. UOKiK ?

    Kiedys tutaj pisalem o tym, ze podpisalem z Millenium aneks do umowy
    zwikszajacy limit KK. Zamiescilem tutaj na grupie linki do aneksu
    pokazujace, ze nie ma tam zadnych dodatkowych warunkow czy dalszych wymagan.

    Grupa stwierdzila, ze umowa umową, ale nic mi z tego... jak mi bank nie
    zwiekszy limitu.
    Dziwny jest ten swiat.
    --
    pozdr,