eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank Era - nie dziala w Niemczech - oficjalna odp na reklam.Re: Polbank Era - nie dziala w Niemczech - oficjalna odp na reklam.
  • Data: 2010-01-21 21:43:35
    Temat: Re: Polbank Era - nie dziala w Niemczech - oficjalna odp na reklam.
    Od: fiki <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Sty, 20:02, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Ze strony Aliora:
    >
    > "Tak. Transakcje wykonane w dolarach amerykańskich (USD), euro (EUR) lub
    > funcie brytyjskim (GBP), przeliczane są od razu na złote. Jeśli dokonasz
    > transakcji w innej walucie, niż trzy wymienione, najpierw przeliczymy ją
    > na dolary, a następnie na złote. Kwotę w złotych zobaczysz na wyciągu z
    > rachunku karty kredytowej."
    >
    > No ale nadrabiają przelicznikiem ;)
    >
    > Co do Polbanku to pewnie wyjdzie za EUR 4.05-4.07
    >
    > --
    > xbartx
    Tu nawet nie chodzi o prowizje ale fakt ze wszystkie banki oprocz
    polbanku przeliczaja waluty po swoim kursie sprzedazy. Polbank
    przelicza po kursie organizacji(z reguly kurs prawie taki sam jak
    sredni kurs nbp). Przykladowo dla korony norweskiej roznica w kursie
    mbank/polbank wyniosla 6% na korzysc polbanku.