eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnieRe: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!not-for-mail
    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
    Date: Sun, 16 Jan 2011 01:22:08 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 48
    Message-ID: <igtdop$c6p$1@node1.news.atman.pl>
    References: <igt5rd$70f$1@news.task.gda.pl> <igtd0k$n3h$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1295137369 12505 193.238.180.163 (16 Jan 2011 00:22:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Jan 2011 00:22:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Mnenhy/0.8.3 Thunderbird/ 3.1
    In-Reply-To: <igtd0k$n3h$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:544919
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-16 01:09, Tomasz Opalski pisze:
    > Q<n...@s...pl> napisał(a):
    >
    >> - a to widze, ze nie przekonam pana do niezamykania mistrzowskiego...
    >> + ...
    >>
    > [...]
    >> - no tak, to moze chociaz przelew panu zrobie?
    >> + nie, dziekuje
    >> - ale juz wszystko mam w systemie
    >> + dobrze, to niech pani zrobi ten przelew (kurwa zmieklem... :)
    >>
    >
    > :^)
    >
    > Ja się na tych biedakach nie wyżywam o ile znają procedury i ofertę, bo w
    > końcu to nie ich wina, że bank ma tak gówienny system. Inna sprawa, że zawsze
    > staram się przychodzić przygotowany, więc nawet jak pytam, to oczekuję tylko
    > potwierdzenia czegoś co już wiem, więc wiem też kiedy konsultant się zna, a
    > kiedy trafiam na świeżarka który ściemnia i trzeba go podszkolić.
    > Z drugiej strony nie dziwię się że tak napierają. Po pierwsze to nic
    > przyjemnego hurtem obsługiwać klientów, którzy ograniczają zakres usług. Ale
    > najważniejsze, to kwestia konsekwencji. Przecież jak geniusze z marketingu
    > dały ciała, to zgodnie z logiką korporacyjną, odium porażki jak nic spadnie
    > na tych frontmanów. Przecież tuzy marketingu nie mogły się aż tak pomylić! To
    > z pewnością w oddziałach za mało optymistycznie i aktywnie konsultanci
    > przedstawiali genialną i skazaną na sukces ideę.

    Podam Wam numer telefonu do rzetelnego i perfekcyjnie przygotowanego
    pracownika Centrali Polbanku w Warszawie, przy ul. Mokotowskiej.
    Dzwońcie tylko do Niego:
    Pan Artur Kowalewski - doradca klienta. Tel: +48 22 3477232.
    a...@p...pl

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1