eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnieRe: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
  • Data: 2011-01-16 12:08:16
    Temat: Re: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-01-16 12:40, Tomasz Opalski pisze:
    > animka<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):
    >
    >> Zawsze odpowie na maila, zawsze oddzwoni, zawsze zadzwoni jak coŚ jest
    >> juŻ zaŁatwione (oczywiscie przez niego bo dyrektor to chyba nie
    >> potrafi).
    >>
    > Tak zwykle jest, że do obsługi klienta są konsultanci ds. obsługi klienta, a
    > managerowie czy dyrektorzy są po to aby brać na klatę to czego konsultant nie
    > dał rady załatwić. Zwykła logika i rachunek ekonomiczny. Ja tam wolę aby w
    > standardowych sprawach kończyło się na kontakcie z konsultantem, bo jak muszę
    > gadać z managerem, to znaczy, że po drodze już musiałem się zdenerwować lub
    > napisać reklamację.

    Menager to nie dyrektor. W Polbanku Cię do dyrektora nie wpuszczą/ nie
    dopuszczą.
    Możesz sobie na niego tylko na obrazku na stronie Polbanku popatrzeć :-)

    > PS. No chyba że uwierzyłaś w reklamy Polanku, że u nich to sam dyrektor
    > doradza, olewając wizytę Justyny Kowalczyk. Jeśli tak, to przepraszam, że
    > zabiłem twą naiwną wiarę, ale to poducha jest, wiesz? :^)

    Zamknęłam w lecie w Polbanku 2 kredyty i kartę kredytową. Teraz to
    Polbank już mnie ani grzeje ani ziębi.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1