eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnieRe: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
  • Data: 2011-01-16 11:40:11
    Temat: Re: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > Zawsze odpowie na maila, zawsze oddzwoni, zawsze zadzwoni jak coŚ jest
    > juŻ zaŁatwione (oczywiscie przez niego bo dyrektor to chyba nie
    > potrafi).
    >
    Tak zwykle jest, że do obsługi klienta są konsultanci ds. obsługi klienta, a
    managerowie czy dyrektorzy są po to aby brać na klatę to czego konsultant nie
    dał rady załatwić. Zwykła logika i rachunek ekonomiczny. Ja tam wolę aby w
    standardowych sprawach kończyło się na kontakcie z konsultantem, bo jak muszę
    gadać z managerem, to znaczy, że po drodze już musiałem się zdenerwować lub
    napisać reklamację.

    PS. No chyba że uwierzyłaś w reklamy Polanku, że u nich to sam dyrektor
    doradza, olewając wizytę Justyny Kowalczyk. Jeśli tak, to przepraszam, że
    zabiłem twą naiwną wiarę, ale to poducha jest, wiesz? :^)


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1