-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
Date: Sun, 16 Jan 2011 11:40:11 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 20
Message-ID: <iguler$fnj$1@inews.gazeta.pl>
References: <igt5rd$70f$1@news.task.gda.pl> <igtd0k$n3h$1@inews.gazeta.pl>
<igtdop$c6p$1@node1.news.atman.pl> <igtf9m$s2v$1@inews.gazeta.pl>
<igtgm1$cm9$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1295178011 16115 172.20.26.239 (16 Jan 2011 11:40:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Jan 2011 11:40:11 +0000 (UTC)
X-User: okemot
X-Forwarded-For: 80.238.119.238
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:544933
[ ukryj nagłówki ]animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):
> Zawsze odpowie na maila, zawsze oddzwoni, zawsze zadzwoni jak coŚ jest
> juŻ zaŁatwione (oczywiscie przez niego bo dyrektor to chyba nie
> potrafi).
>
Tak zwykle jest, że do obsługi klienta są konsultanci ds. obsługi klienta, a
managerowie czy dyrektorzy są po to aby brać na klatę to czego konsultant nie
dał rady załatwić. Zwykła logika i rachunek ekonomiczny. Ja tam wolę aby w
standardowych sprawach kończyło się na kontakcie z konsultantem, bo jak muszę
gadać z managerem, to znaczy, że po drodze już musiałem się zdenerwować lub
napisać reklamację.
PS. No chyba że uwierzyłaś w reklamy Polanku, że u nich to sam dyrektor
doradza, olewając wizytę Justyny Kowalczyk. Jeśli tak, to przepraszam, że
zabiłem twą naiwną wiarę, ale to poducha jest, wiesz? :^)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.11 12:08 animka
- 16.01.11 14:18 T.F.
- 16.01.11 19:24 RobertS
- 16.01.11 21:58 animka
- 17.01.11 14:33 Q
- 17.01.11 16:59 Q
- 17.01.11 19:00 Borys Pogoreło
- 17.01.11 19:29 RobertS
- 17.01.11 20:06 AW
- 17.01.11 20:17 RobertS
- 17.01.11 20:37 Iksinski
- 17.01.11 21:06 Wojciech Nawara
- 17.01.11 21:59 animka
- 18.01.11 09:12 Iksinski
- 18.01.11 15:56 AW
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...