  • Data: 2009-11-03 13:49:52
    Temat: Re: Polbank - KK Gold - cashback
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    paranoix <p...@o...pl> napisał(a):

    > Uprzedzając odpowiedzi typu "nie stać Cię na 0,1% to po co Ci karta
    > gold" informuję, że gdyby np. Tesco zaoferowało kartę Classic z
    > cashbackiem 1,03%, nie wahałbym się przy dokonywaniu wyboru.

    Dokładnie z tego samego powodu wczoraj gotowy wniosek o Golda wylądował w
    koszu i miła pani, w pobliskim oddziale, musiała mozolnie zacząć wypisywać
    wniosek o Polbank-Era.
    Nie dlatego, że to 0.1 procenta to dla mnie jakaś super istotna różnica &#8211; w
    porównaniu z obecnie używaną KK ING, która ma żałosne bonusy za aktywne
    korzystanie, to i tak niebo a ziemia. Ot po prostu, podobnie jak kolega-
    autor wątku uważam, że klienci powinni głosować nogami i wybierać najlepsze
    dla nich oferty. Ale przede wszystkim organicznie nie znoszę tego rodzaju
    obowiązkowych transakcji wiązanych.
    Z ciekawostek jeszcze dodam, że zapoznając się z warunkami tej karty w
    oddziale, najpierw dostałem książeczkową wersje TOiP i nie było w niej tej
    pozycji ubezpieczenia. Później konsultantka wydrukowała dokument z Intranetu
    i w tej wersji już była.

    Tomek