  • Data: 2009-11-03 10:52:29
    Temat: Re: Polbank - KK Gold - cashback
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-11-03 10:57, MattS wrote:

    > Nie bardzo widzę skuteczne nalegania na centralę jakiegoś banku.

    Nikt nie zmusza nas do posługiwanie się tylko skutecznymi metodami.
    Każda, nawet z założenia nieskuteczna (=nie dająca skutku w
    konkretnym przypadku) metoda, jeśli jest stosowana konsekwentnie i
    masowo - daje skutek, tyle że odłożony w czasie.
    [Hint: Ghandi/Indie, a wcześniej Rzym, Katon i słynne "Ceterum
    censeo Carthaginem delendam esse"]

    > IMO najlepsza metoda to głosowanie portfelem. Dawno temu płaciłem za
    > ROR, ale od wielu lat już nie płacę. Kiedyś płaciłem za KK, to zmieniłem
    > na kartę ze zwolnieniem z opłat.
    Oczywiście. Tak też należy robić. Ale nie ma co rezygnować z innych
    środków: ilekroć dzwonię do jednego banku (obojętnie co bym
    załatwiał), zawsze na koniec dodaję, że dobrze byłoby, aby
    konsultanci, odpowiadający na pocztę wewnętrzną, bardziej wykazywali
    się własną, normalną inteligencją, a nie udawali AI.

    > Był tu też niedawno post o tym, że po niekorzystnych zmianach regulaminu
    > i TOiP odpływ klientów z Getin Banku jest zauważalny.

    Bardzo dobrze, jeśli to faktycznie zmieni coś w działaniu G. Ale
    banki często wykonują ruchy zgodnie z własną długofalową strategią,
    co my mamy szansę błędnie interpretować jako przychylanie się do
    opinii klientów.

    Każde działanie aktywne jest lepsze od czystego narzekania albo
    całkowitego braku działania.

    witrak()