eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank KK - zwrot zakupu kartąRe: Polbank KK - zwrot zakupu kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    !not-for-mail
    From: "RK" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank KK - zwrot zakupu kartą
    Date: Fri, 31 Jul 2009 14:09:15 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 9
    Message-ID: <h4unfs$btb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <h4u3r0$3vu$1@inews.gazeta.pl> <h4u66p$6us$1@inews.gazeta.pl>
    <h4u8eq$mjp$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: acmj57.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1249042748 12203 83.10.137.57 (31 Jul 2009
    12:19:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Jul 2009 12:19:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:495778
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "eg" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h4u8eq$mjp$1@news.wp.pl...
    > zloz formalna reklamacje w banku
    >
    Mając tylko screeny z innego komputera, które łatwo można sfałszować? A
    właściowie dlaczego przewoźnik przesłał screeny a nie drukowane
    potwierdzenie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1