  • Data: 2010-06-17 09:36:10
    Temat: Re: Polbank, PolbankEra - porażka
    Od: visco <v...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Jun 2010 16:04:57 +0200, AW <a...@w...pl> wrote:

    >Skuszony reklamą w TV i na stronach Polbanku, postanowiłem się
    >zainteresować kartą PolbankEra.
    >Zadzwoniłem na nr 728....(coś tam ) i bardzo uprzejma pani (chyba
    >Mariola) powiedziała mi że mogę mieć ww kartę z limitem 4000 PLN , bez
    >zaświadczeń.

    Miesiac temu byłem w oddziale celem wysępienia takiego plastiku. Od "doradcy"
    uzyskałem informację, że bez zaświadzczen to do 5kpln, na następny dzien
    dzwonili do mojej firmy weryfikując poprawność danych, a za kolejne 2 dni tel. o
    przyznaniu KK i możliwości odbioru w oddziale. Złożenie wniosku wtorek godz.
    ~12 - odbiór piątek godz. ~12 -> 72 godz. :-) Czyli da się.

    Dodatkowo z BPH'u wziąłem Zakupową z cashbackiem 1,5% i uzyskałem duet który
    spełnia moje wymagania:

    1. wydaję do 1700pln Zakupową z cashbackiem 1,5% (limit 25pln/miesiąc zwrotu)
    resztę z Polbank-Era z cashbackiem 1%

    2. Duet Visa+MC :-)

    3. Darmowe użytkowanie przy moich obrotach na kartach 25kpln/rok

    --
    ASSek