  • Data: 2010-03-02 15:01:00
    Temat: Re: Polbank a grecja
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hmj6kr$3id$2@inews.gazeta.pl

    > No, to jednego już mam. Jeszcze tylko ze sto tysięcy i mogę startować. :)
    > Co mógłbym obiecać jak kandydat na prezydenta? Chyba tylko to, że pojadę
    > wówczas do Grecji. ;) I będę namawiał do zniesienia Belki -- jakież to
    > uprawnienia ma prezydent? :)

    To ja Ci od siebie rzucę kilka propozycji:
    1. podatek liniowy max. 15% (chyba eurokomuna na mniej nam nie pozwoli)
    2. likwidacja senatu
    3. zmniejszeni ilości sejmu - max. 10 posłów z każdego województwa
    4. zniesienie akcyzy na prąd, paliwa, alkohol i papierosy :)
    5. zniesienie immunitetu dla bydła z ul. wiejskiej
    6. likwidacja gus i innych niepotrzebnych urzędów
    7. prywatyzacja "z głową" tego co jeszcze dzierży państwo a nie jest mu
    potrzebne
    8. likwidacja zus i krus i stworzenie na ich miejsce jednego, sprawiedliwego
    systemu emerytalnego (na utopię, że sami będziemy na siebie odkładać nie
    liczę) :)
    9. zarobek posła = 1 średniej krajowej pensji :)
    10. darmowy przejazd autostradami
    11. zwiększenie max. prędkości na autostradach przynajmniej do 160km/h :)

    na chwile obecną nie mam więcej propozycji :)

    buźka i powodzenia na politycznych salonach :)