    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank a grecja
    Date: Tue, 2 Mar 2010 16:08:19 +0100

    "pmlb" oM5jn.73929$1...@n...ams2

    > pasa poteznie bo szkoda bylo wydac kazdej marki czy dolara, bo za puszke
    > koli trzeba bylo zaplacic dolara a w Polsce za dolara to miales cale pol
    > litra...

    Może i tak -- nie zaprzeczam, ale jednak kola to napój
    zachodzi, a te pół litra to polskiej produkcji było. ;)

    Ja nigdy nie miałem nadziei na to, że w Polsce będzie można zarabiać
    i żyć, ale uważałem, że mnie się uda -- i udałoby się, gdybym nie
    płacił Rydzykom, Makulskim, Rabiczkom i innym. I tak mam farta, bo
    jednak przeżyłem. :)

    Teraz za dolara to mam ponad dwie puszki koli. :)
    Piję na umór, bo mam zapasy a data ważności nie przesuwa się...
    Zgromadziłem, aby mnie nie napadała depresja (czyli spadek
    presji -- spadek ciśnienia) krwi... Teraz muszę albo wypić,
    albo wylać, albo oddać... Wolę pić. :) (nie ja jeden?) ;)

    > Do dzis sprzedaje sie to co przez ok 50 lat budowano w PTRL-u kapujesz...

    :) Wyprzedaje. :) Ale już zostały tylko resztki... :)

    > 20 lat sie sprzedaje ponizej wartosci

    Poniżej? Ziemie niektóre sprzedano taniej niż za darmo. :)
    Ziemi nie budowano? Niby nie ale jeśli tak sprzedawano
    ziemie, to przemysłowe budowle zapewne też tak sprzedawano. :)

    > i nadal sie nie sprzedalo wszystkiego.
    > To bylo dno?
    > PRL mial huty (dzis stoja te same w Polsce co wowczas, ale dzis zarabiaja

    Huty są już niepotrzebne w takiej masie. :)

    > dla obcego wlasciciela) stocznie, kolej, zaklady budowlane, wysokorozwiniete

    Stocznie? :)

    > rolnictwo,przetworstwo spozywcze,

    To tak!

    > przemysl odziezowy (Lodz) w pierwszej 3 w
    > europie!

    Teraz czas na Chiny i na Indie...

    > Dzis w Polsce masz galerie handlowe:)))

    :) Dzięki czemu można kupić koszulę za złotówkę. :)

    > Zapamietaj: PRL nie upadl, PRL zostal rozmontowany, to spora roznica.

    Został zdemontowany, aby ,,betonowi'' zabrać źródła dochodu.
    Jednak ,,betonowi'' pozwolono na zakup nieruchomości ;) po ,,zaniżonej'' cenie...
    Straciło społeczeństwo, zyskały Rydzyki i Makulskie, beton trzyma się nieźle...
    Jaruzlskim dopiero teraz odbierają ich kominowe renty czy emerytury...

    -=-

    PRLa padła, bo ZSRR nie dawał już sobie rady z ,,kontrrewolucją''
    a patriotyczne rakietnictwo rodem z USA nie zostawiało złudzeń. :)
    Dawni działacze PZPR (z Balcerowiczem na czele) przeszły do opozycji,
    aby sprzedać za bezcen dorobek pokoleń i przygotować (: grunt :) pod ,,nowe''. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'