  • Data: 2008-10-03 20:41:23
    Temat: Re: Polbank - akwizytor telefoniczny
    Od: Daniel <d...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Kto mógł przehandlować moje dane osobowe?

    Ja o takie rzeczy pytam się w trakcie rozmowy telefonicznej, a nie po
    fakcie na grupie...
    Przykladowo kiedy zadzwonil do mniej jakiś inny OBOP to Pani
    wytlumaczyla ze numery sa losowane - wiec nawet jesli mieli z
    nielegalnego zrodla dane to i tak sie nie mozna przyczepic.

    Zastanawiajace jest jednak działanie pośredników - gdzie dzwoni do
    Ciebie ktoś znajomy, albo znajomy znajomego znajomego i oferuje
    superekstrafundusz. I tu pojawia sie dylemat : czy jest pracownikiem
    np OVB i działa na własną rękę czy też firma znalazła się w
    nielegalnym posiadaniu Twoich danych ?

    pzdr
    Dan