eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank ciagłe telefonyRe: Polbank ciagłe telefony
  • Data: 2009-10-19 20:35:37
    Temat: Re: Polbank ciagłe telefony
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jacek Osiecki wrote:

    >>> Po pierwsze pytania z reguły są wyrywkowe, po drugie w przypadku np. Citi
    >>> dzwonią zawsze z tego samego numeru... A po trzecie: no można odmówić
    >>> podania danych i mieć anulowany przelew.... pytanie na czym komu bardziej
    >>> zależy ;)
    >> Ja sobie nie wyobrażam mieć rachunku w takim banku. Porażka maksymalna.
    >
    > Coraz więcej banków weryfikuje w ten sposób np. podejrzane transakcje
    > karciane... Z dwojga złego wolałbym odpowiedzieć na parę pytań które i tak
    > nie stanowią żadnej tajemnicy, niż powiedzieć "ja nie wiem kto pan jest"
    > i np. w odległym kraju zostać z zastrzeżoną kartą w ręku ;) Owszem, właśnie
    > po to się nosi przy sobie kilka kart - ale i tak nie uważam utraty karty za
    > nic nie znaczący incydent.

    W Aliorze ustawiasz sobie tajne hasło, którym ma się "wylegitymować"
    telekonsultant, jeśli to on dzwoni do Ciebie. Tak powinno być w każdym
    banku. :-)

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1