eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank ciagłe telefony › Re: Polbank ciagłe telefony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank ciagłe telefony
    Date: Mon, 19 Oct 2009 22:35:37 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <hbiiip$kio$2@inews.gazeta.pl>
    References: <hbcs1k$cll$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hbeola$1mg7$1@news2.ipartners.pl> <s...@t...ceti.pl>
    <hbff4f$49c$2@news.onet.pl> <s...@t...ceti.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.micha.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1255984537 21080 62.121.65.221 (19 Oct 2009 20:35:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Oct 2009 20:35:37 +0000 (UTC)
    X-User: michabbs
    In-Reply-To: <s...@t...ceti.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.8.1.23) Gecko/20090817
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:505841
    [ ukryj nagłówki ]

    Jacek Osiecki wrote:

    >>> Po pierwsze pytania z reguły są wyrywkowe, po drugie w przypadku np. Citi
    >>> dzwonią zawsze z tego samego numeru... A po trzecie: no można odmówić
    >>> podania danych i mieć anulowany przelew.... pytanie na czym komu bardziej
    >>> zależy ;)
    >> Ja sobie nie wyobrażam mieć rachunku w takim banku. Porażka maksymalna.
    >
    > Coraz więcej banków weryfikuje w ten sposób np. podejrzane transakcje
    > karciane... Z dwojga złego wolałbym odpowiedzieć na parę pytań które i tak
    > nie stanowią żadnej tajemnicy, niż powiedzieć "ja nie wiem kto pan jest"
    > i np. w odległym kraju zostać z zastrzeżoną kartą w ręku ;) Owszem, właśnie
    > po to się nosi przy sobie kilka kart - ale i tak nie uważam utraty karty za
    > nic nie znaczący incydent.

    W Aliorze ustawiasz sobie tajne hasło, którym ma się "wylegitymować"
    telekonsultant, jeśli to on dzwoni do Ciebie. Tak powinno być w każdym
    banku. :-)

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1