eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank ciagłe telefony
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 1. Data: 2009-10-17 16:29:48
    Temat: Polbank ciagłe telefony
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    Witam,

    Jakiś czas temu opisywałem jak to bank niby ze względów bezpieczeństwa
    zatrzymał mój przelew gdyż nie mógł się do mnie dodzwonić.

    Wczoraj wykonałem przelew i znowu dzwonili do mnie w celu potwierdzenia tego
    faktu. Rozumiem gdyby to był przelew na np. ponad 100 tyś ale to było tylko
    10 tyś. Gdyby to było tylko szybkie potwierdzenie to pół biedy, ale najpierw
    trzeba się ze wszystkiego wyspowiadać zanim gość chce dalej gadać.

    Mam tam konto z miesiąc, zrobiłem 4 przelewy zewnętrzne i już mam 2 telefony
    sprawdzające.
    Czy to jakaś norma w tym banku ?.

    Nie mam zamiaru co chwila się spowiadać ze wszystkich swoich danych lub
    wydzwaniać do nich że to ja wykonałem dany przelew.
    Ponoć tego nawet nie można wyłączyć.
    W tym banku to nawet nie potrafią porządnie ustawić limitów, musiałem
    składać 3 reklamacje aby wreszcie móc zrobić ten przelew na 10 tyś.
    Widać opinie negatywne o tym banku nie są przesadzone a szkoda.

    Damian


  • 2. Data: 2009-10-18 09:54:49
    Temat: Re: Polbank ciagłe telefony
    Od: cos <c...@g...pl>

    Damian Niusy pisze:

    > Nie mam zamiaru co chwila się spowiadać ze wszystkich swoich danych lub
    > wydzwaniać do nich że to ja wykonałem dany przelew.

    > Damian

    ktos do Ciebie dzwoni i podajesz wszystkie dane? moze jeszcze numer i
    pin karty kredytowej?


  • 3. Data: 2009-10-18 15:28:04
    Temat: Re: Polbank ciagłe telefony
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 11:54:49 +0200, cos napisał(a):
    > Damian Niusy pisze:
    >> Nie mam zamiaru co chwila się spowiadać ze wszystkich swoich danych lub
    >> wydzwaniać do nich że to ja wykonałem dany przelew.
    > ktos do Ciebie dzwoni i podajesz wszystkie dane? moze jeszcze numer i
    > pin karty kredytowej?

    Po pierwsze pytania z reguły są wyrywkowe, po drugie w przypadku np. Citi
    dzwonią zawsze z tego samego numeru... A po trzecie: no można odmówić
    podania danych i mieć anulowany przelew.... pytanie na czym komu bardziej
    zależy ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.


  • 4. Data: 2009-10-18 16:18:19
    Temat: Re: Polbank ciagłe telefony
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Osiecki pisze:
    > Po pierwsze pytania z reguły są wyrywkowe, po drugie w przypadku np. Citi
    > dzwonią zawsze z tego samego numeru... A po trzecie: no można odmówić
    > podania danych i mieć anulowany przelew.... pytanie na czym komu bardziej
    > zależy ;)

    Ja sobie nie wyobrażam mieć rachunku w takim banku. Porażka maksymalna.


    --
    Mithos


  • 5. Data: 2009-10-18 18:56:28
    Temat: Re: Polbank ciagłe telefony
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mithos wrote:

    >> Po pierwsze pytania z reguły są wyrywkowe, po drugie w przypadku np. Citi
    >> dzwonią zawsze z tego samego numeru... A po trzecie: no można odmówić
    >> podania danych i mieć anulowany przelew.... pytanie na czym komu bardziej
    >> zależy ;)
    > Ja sobie nie wyobrażam mieć rachunku w takim banku. Porażka maksymalna.

    Hehe, ja ostatnio przed wyjazdem zagranicznym otworzyłem w Polbanku
    rachunek oszczędzający i wziąłem kartę debetową - żeby sobie wypłacić
    kasę na miejscu po dobrym kursie. Po powrocie zostało na Polbankowym
    rachunku trochę grosza, postanowiłem zatem tą resztę przelać. Niestety
    poległem na próbach współpracy z ich (nie)dostępem online do konta. W
    końcu za prostsze uznałem dopłacenie z Eurobanku przelewem do Polbanku
    odpowiedniej końcówki, aby suma środków wynosiła pełną setkę, po czym
    wypłaciłem w bankomacie... :-)

    --
    MiCHA


  • 6. Data: 2009-10-18 20:51:33
    Temat: Re: Polbank ciagłe telefony
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 18:18:19 +0200, Mithos napisał(a):
    > Jacek Osiecki pisze:
    >> Po pierwsze pytania z reguły są wyrywkowe, po drugie w przypadku np. Citi
    >> dzwonią zawsze z tego samego numeru... A po trzecie: no można odmówić
    >> podania danych i mieć anulowany przelew.... pytanie na czym komu bardziej
    >> zależy ;)
    > Ja sobie nie wyobrażam mieć rachunku w takim banku. Porażka maksymalna.

    Coraz więcej banków weryfikuje w ten sposób np. podejrzane transakcje
    karciane... Z dwojga złego wolałbym odpowiedzieć na parę pytań które i tak
    nie stanowią żadnej tajemnicy, niż powiedzieć "ja nie wiem kto pan jest"
    i np. w odległym kraju zostać z zastrzeżoną kartą w ręku ;) Owszem, właśnie
    po to się nosi przy sobie kilka kart - ale i tak nie uważam utraty karty za
    nic nie znaczący incydent.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.


  • 7. Data: 2009-10-18 21:01:39
    Temat: Re: Polbank ciagłe telefony
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Damian Niusy wrote:

    > Jakiś czas temu opisywałem jak to bank niby ze względów bezpieczeństwa
    > zatrzymał mój przelew gdyż nie mógł się do mnie dodzwonić.

    a jak ktos nie ma telefonu ?


  • 8. Data: 2009-10-19 18:22:48
    Temat: Re: Polbank ciagłe telefony
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>


    > Coraz więcej banków weryfikuje w ten sposób np. podejrzane transakcje
    > karciane... Z dwojga złego wolałbym odpowiedzieć na parę pytań które i tak
    > nie stanowią żadnej tajemnicy, niż powiedzieć "ja nie wiem kto pan jest"
    > i np. w odległym kraju zostać z zastrzeżoną kartą w ręku ;) Owszem,
    > właśnie
    > po to się nosi przy sobie kilka kart - ale i tak nie uważam utraty karty
    > za
    > nic nie znaczący incydent.

    Co do kart i dziwnych transakcji to mogę zrozumieć.
    Ale tutaj widać bank nie ufa nawet swoim zabezpieczeniom typu certyfikaty że
    co chwila wydzwaniają.
    Niedługo będę się musiał spowiadać przed każdym przelewam jak jakiś
    przestępca na warunkowym.


  • 9. Data: 2009-10-19 18:23:39
    Temat: Re: Polbank ciagłe telefony
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>


    >
    > a jak ktos nie ma telefonu ?

    To nie może mieć konta w Polbanku :)


  • 10. Data: 2009-10-19 20:35:37
    Temat: Re: Polbank ciagłe telefony
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    >>> Po pierwsze pytania z reguły są wyrywkowe, po drugie w przypadku np. Citi
    >>> dzwonią zawsze z tego samego numeru... A po trzecie: no można odmówić
    >>> podania danych i mieć anulowany przelew.... pytanie na czym komu bardziej
    >>> zależy ;)
    >> Ja sobie nie wyobrażam mieć rachunku w takim banku. Porażka maksymalna.
    >
    > Coraz więcej banków weryfikuje w ten sposób np. podejrzane transakcje
    > karciane... Z dwojga złego wolałbym odpowiedzieć na parę pytań które i tak
    > nie stanowią żadnej tajemnicy, niż powiedzieć "ja nie wiem kto pan jest"
    > i np. w odległym kraju zostać z zastrzeżoną kartą w ręku ;) Owszem, właśnie
    > po to się nosi przy sobie kilka kart - ale i tak nie uważam utraty karty za
    > nic nie znaczący incydent.

    W Aliorze ustawiasz sobie tajne hasło, którym ma się "wylegitymować"
    telekonsultant, jeśli to on dzwoni do Ciebie. Tak powinno być w każdym
    banku. :-)

    --
    MiCHA

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1