eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - cyrkRe: Polbank - cyrk
  • Data: 2009-09-09 13:40:25
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In <news:slrnhaf9i7.cdi.joshua@tau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:

    > Nosz urwana nać, co tu wyjaśniać? Idioci wysłali mi inną kartę niż
    > zamówiłem - i zamiast przeprosić i przygotować nową prawidłową kartę to
    > czekają MIESIĄC żeby odpisać mi takie pierdoły? Coś czuję że pożegnam się
    > z nimi zanim będzie im się chciało rozstrzygnąć - zwłaszcza że dotychczasowe
    > doświadczenia pokazują że w ogóle nie zamierzają niczego wyjaśniać :)

    Kibicuję Ci od początku, bo czuję się trochę winna że Ci ten Polbank na
    myśl podsunęłam ;(
    I tak porównuję proces załatwiania tych kart - u mnie od wtorku do
    piątku, dwie wizyty w oddziale (wniosek i odbiór) i DOBRA karta w ręku,
    u Ciebie jakaś masakra i kabaret z czarnym humorem.
    BTW, jak byłam składać wniosek, to jakiś facet reklamował właśnie świeżo
    otrzymaną pocztą kartę Komfortową - złe nazwisko było. Wychodzi na to,
    że ja miałam sporo szczęścia i raczej nie powinnam służyć jako
    przeciętny przykład ;/

    --
    Imka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1