  • Data: 2007-07-20 16:32:01
    Temat: Re: Polbank i jego konto oszczędzające - czyżby nowy lider?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Lubojański pisze:

    > A nie dało by się wygenerować certyfikat pod windowsem a potem
    > wyeksportować go tak żeby dało się używać pod linuxem?
    > Ja akurat mam legalnego windowsa zainstalowanego na vmware pod linuxem
    > ale z racji tego że mam mało ramu to chodzi to nienajlepiej.

    Sprawdzę to, ale jeżeli dało by się eksportować certyfikat to w zasadzie
    po co ten certyfikat ;) Wydaje mi się, że do wygenerowania certyfikatu
    potrzebne jest ActiveX, więc inne systemy niż Windows i inne
    przeglądarki niż IE raczej odpadają niestety w przedbiegach.

    Z innych ciekawostek to w sumie nie jest źle, bo pod Vistą też polbank
    nie działa (info w komunikatach, że umożliwią od sierpnia). Co mnie
    lekko ubawiło to w pytaniach do helpdesku nie można używać polskich
    znaków, więc w przypływie niepohamowanej złości przechodzą zwroty typu
    "zrob mi laske" ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski