  • Data: 2007-07-20 17:08:21
    Temat: Re: Polbank i jego konto oszczędzające - czyżby nowy lider?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:

    > Mówimy o bezpieczeństwie, tylko że nie istnieje dobra bezwzględna miara
    > bezpieczeństwa. Dlatego warto się posiłkować miarami pośrednimi. A jedną z
    > takich miar może być udział w rynku (rynek w końcu jakoś tam wycenia plusy i
    > minusy danego rozwiązania).

    Udział w rynku pośrednią miarą bezpieczeństwa? Nie przesadzasz aby zbyt
    mocno? Ja myślałem, że miarą bezpieczeństwa w przypadku systemów,
    programów komputerowych może być ilość krytycznych błędów np na
    secunia.com, ale chyba jakiś dziwny jestem, bo nie liczy się jak tylko
    ile ;)

    > Wprawdzie można się ekscytować, że udział w
    > rynku serwerów linuksowych na Pentium500 w segmencie ziomalskich sieci
    > osiedlowych w krajch ubogich typu PL wynosi 50% albo i więcej, (...)

    http://www.top500.org/stats/list/29/os
    http://uptime.netcraft.com/up/today/top.avg.html

    Tak tylko dorzuciłem i już kończę, bo się zaraz burza rozpęta a w sumie
    nie o tym temat i nie ta grupa.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski