eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank i kredyty hipoteczny - fatalna obsługa, nie polecamRe: Polbank i kredyty hipoteczny - fatalna obsługa, nie polecam
  • Data: 2008-02-22 12:26:35
    Temat: Re: Polbank i kredyty hipoteczny - fatalna obsługa, nie polecam
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:2nprup41y0.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Zawsze był.

    Być może nie doceniasz tego jak to obecnie wygląda... Jak w najgorszych
    snach to potrafi wyglądać. Tu nie miejsce na szczegóły, ale to jest już
    zaczątek jakiejs paranoi. Niemniej jednak ma to także dobre strony: niedługo
    za umiejętność różniczkowania będą chyba dodatki i premie, a za całkowanie
    będzie można się domagać służbowego samochodu.

    > A to swoją drogą. Nie stać mnie, to proszę mi umorzyć.

    I tak dobrze, że nie chcą z tej okazji dla siebie wcześniejszych emerytur.
    Ale może w ramach stowarzyszenia się rozwiną.

    marekz