  • Data: 2009-12-17 10:33:40
    Temat: Re: Polbank i wyciag z kk?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 01:10:06 -0800 (PST), Erazmus napisał(a):

    > Pewnie masz u nich status VIP stąd takie profesjonalne potraktowanie
    > sprawy :)

    Wątpie, aczkolwiek wziąłem goldy więc może to wpływa na obsługę ;).
    Na niektóre pytania nie odpowiadają ;).

    Np. dlaczego w Moj Polbank24/Informacje Podstawowe/Podsumowanie wyświetla
    mi się limit kredytowy łącznie z zamkniętymi kartami. :)

    PS. Właśnie zajrzałem i odszczekuje. Naprawili, wyświetla dobrze :).

    --
    Kojer