  • Data: 2009-12-17 11:27:03
    Temat: Re: Polbank i wyciag z kk?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wątpie, aczkolwiek wziąłem goldy więc może to wpływa na obsługę ;).
    > Na niektóre pytania nie odpowiadają ;).

    z pocztą wewn. mam negatywne doswiadczenia, albo:
    info, ze mam zadzwonic (tak mi odpisali nawet jak napisalem do banku, ze
    w zaden sposob nie moge sie do nich dodzwonic i prosze o kontakt) czyli
    "jezeli nie moze sie pan dodzwonic to prosze zadzwonic" ;-(

    odpowiadali ale zupelnie nie na temat

    generalnie sprawa się wyjaśniła, ten ZWROT to opłata za kartę chociaż
    już na wyciągu w marcu napisali, ze wyrobilem limit i oplata za kolejny
    rok nie zostanie naliczona

    --
    pozdrawiam
    RobertS