eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank kartaRe: Polbank karta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.new
    s.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Damian Niusy" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank karta
    Date: Sun, 15 Nov 2009 11:44:17 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <hdom6m$oc4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hdms7g$o5d$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <4...@w...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: gpo10.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1258282006 24964 83.3.144.10 (15 Nov 2009
    10:46:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Nov 2009 10:46:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:509304
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:43b7b83c-7ec6-4641-9c48-d5c4803b56b8@w19g2000yq
    k.googlegroups.com...
    On 8 Lis, 19:14, "Damian Niusy" <b...@i...pl> wrote:
    w bankomatach nie ma "ą")
    >
    > Czy to oznacza że oprócz aktywacji trzeba coś jeszcze zrobić ?. W
    > serwisie
    > bankowym nie widzę żadnej opcji związanej z kartami.
    > Czy w tym banku nic nie potrawią zrobic jak należy.
    > Ja karty nigdy nie aktywowałem od razu działała. chyba nawet od razu
    > wypłacałem z bankomatu Polbanku.
    > Być może jest źle podpięta do rachunku/rachunków, można mieć kilka
    > rachunków podpiętych do karty Polbanku
    > więc możliwe, że można mieć i nie podpięty żaden rachunek;).
    > Ile razy próbowałeś? Może były jakies prace konserwacyjne i dlatego.
    > Sprawdź jeszcze po weekendzie, najlepiej w bankomacie Polbanku.

    No właśnie wczoraj było to w bankomacie Polbanku, a parę dni wcześniej
    w
    euronecie o tym zapomniałem napisać miałem trochę inny komunikat że
    transkacja nie może być zrealizowana. W polbanku próbowałem 2 razy.

    Damian

    PS. Przepraszam za powtarzające się posty miałem źle ustawioną datę i
    ich
    nie widziałem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1