    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank kk era - klasycznie
    Date: Tue, 12 Jan 2010 21:06:37 +0100

    > Z tego co wiem czasami konsultancji dopisuja +48 do numeru i wtedy nie
    > chodza...

    miałem coś źle wpisane, poprawili, ale nadal nie działa

    dzisiaj przyjęli reklamację, mam czekać do 30 dni ;-(

    > Ja czekalem nie wiecej niz 2 tyg. Jak korzystasz z dostepu internetowego
    > i jej nie widzisz to moze zamow jeszcze raz.

    nie widzę, zadzwonię i zamówię jeszcze raz, a co mi tam

    a BPH mi karty nie da, wstępna decyzja na TAK a 10 min, jednak nie,
    zaoferowali mi ror, ale powiedzialem, że skoro bank nie da mi kk to nie
    mam zamiaru deponowac w nim zadnych pieniedzy

    --
    pozdrawiam
    RobertS