eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank kk i funkcja debetowa moje testy i spostrzeżenia › Re: Polbank kk i funkcja debetowa moje testy i spostrzeżenia
    From: Wojciech Nawara <u...@n...info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank kk i funkcja debetowa moje testy i spostrzeżenia
    Date: Thu, 26 Aug 2010 13:32:43 +0200

    W dniu 2010-08-06 22:13, Damian Niusy pisze:

    > A czy mając KK z funkcją debetową można przy pomocy takiej KK wpłacić na
    > rachunek kasę tak jak zwykłę kartą w bankomacie Polbanku ?

    Można, przy wpłacie gotówki też dostajesz listę z wyborem rachunków.

    Ale z tym są inne jaja - aktywowałem "funkcjonalność debetową" dla mojej
    KK, miała działać następnego dnia. Za jakiś czas wpłacam gotowiznę przy
    użyciu KK, z zamiarem jej zaksięgowania na rachunku gotówkowym. No i
    dupa, bankomat nie spytał nawet, gdzie księgować, tylko domyślnie
    zaksięgował na rachunku karty (czyli tam gdzie NIE chciałem).

    Jak się okazało, Polbank nie zrealizował mojej dyspozycji aktywacji
    "funkcjonalności debetowej", a do momentu jej aktywacji nie pojawia się
    ekran wyboru rachunku. Drobny problem polega na tym, że wpłacając
    gotówkę, albo ją wypłacając w bankomacie Polbanku najpierw zatwierdzasz
    operację, i dopiero na samym końcu pojawia się menu z wyborem rachunku -
    o ile masz aktywowaną "funkcjonalność debetową". Jeśli okaże się, że
    jednak z jakichś przyczyn jej nie masz - to operacja wykona się na
    rachunku karty kredytowej - bez żadnej możliwości rezygnacji z tej
    operacji, po prostu nie wyświetli się dodatkowy ekran z wyborem rachunku.

    Próbowałem to reklamować (tzn wnioskować o przeksięgowanie wpłaty którą
    dokonałem na inny rachunek niż chciałem, Z ICH WINY), ale bank udaje
    Greka. ;-) Odpuściłem i radzę uważać.

    WN