  • Data: 2008-08-03 03:13:35
    Temat: Re: Polbank - konto osobiste
    Od: victor <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 2 Aug 2008 21:27:10 +0200, matman napisał(a):

    > zostaly pobrane. Teraz czekam już ze 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji.
    > Inna sytuacja: gdzies zapodzialem haslo do konta. Dali mi nowa koperte z
    > haslami jednak hasla nie dzialaja...

    To ja dodam jeszcze od siebie, że miałem identyczną sytuację, tyle że...
    nie było kopert z hasłami w oddziale akurat kiedy byłem, bo... "nie
    dowieźli"! Dodam, że w oddziale aby sie o tym dowiedzieć spędziłem jakieś
    45 min. System internetowy można ponoć odblokować przez telefon, ale trzeba
    mieć hasło do serwisu telefonicznego. A żeby je dostać trzeba najpierw
    dodzwonić się na infolinię a później czekać aż przyjdzie pocztą...
    Dodzwonienie się zajmuje u mnie przynajmniej przeciętnie 2-3 godzin
    oczekiwania.