  • Data: 2008-08-07 07:28:44
    Temat: Re: Polbank - konto osobiste
    Od: p7nntp <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 04 Aug 2008 22:11:48 +0000, Bartosz 'xbartx' Nowakowski wrote:

    > Tak do końca, to aż tak strasznie nie wygląda. Pierwsze konto jest
    > zawsze to pod które podpięta jest karta. Poza tym jak byłem w sobotę w
    > bankomacie to wyskakują już nazwy kont przy numerach.

    Jestem pewien, ze koszmarne problemy Polbanku w koncu sie skoncza.
    Szkoda, ze jakas tam grupa ludzi ma przez to krotsze zycie.
    Przeciez mozna bylo ich uniknac, uczac sie na bledach innych lub
    przynajmniej ograniczyc.

    BTW. IMHO nadal tego typu kwiatki jak problemy Polbanku wynikaja z braku
    rzeczywistej konkurencji. Braku profesjonalnie przygotowanej oferty dla
    okreslonych segmentow rynku finansowego (czytaj: jak mamy dobry produkt w
    kategorii ciezkiej to na pewno da sie sporo zaoszczedzic rzucajac go do
    kategorii lekkiej).

    Pozdr.