  • 1. Data: 2008-08-02 13:08:43
    Temat: Polbank - konto osobiste
    Od: t...@g...com

    mysle co by zalozyc tam konto, w celu dokonywania platnosci za
    granicą , ze wzgledu na dobre przeliczniki.te platnosci oczywiscie VE

    czy rzeczywiscie warto?

    czy mozna VE placic w necie?

    slyszalem wiele o ich systemie internetowym ? czy rzeczywiscie nie
    pojawia sie informacja gdzie dokonano transakcji i kiedy?

  • 2. Data: 2008-08-02 15:02:44
    Temat: Re: Polbank - konto osobiste
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sat, 2 Aug 2008 06:08:43 -0700 (PDT), t...@g...com napisał(a):

> [...]
    >
    > slyszalem wiele o ich systemie internetowym ? czy rzeczywiscie nie
    > pojawia sie informacja gdzie dokonano transakcji i kiedy?

    Ich system internetowy to istna KATASTROFA!
    No ale jak Ci to nie przeszkadza, to możesz założyć tam konto. Ichnia VE
    działa w internecie i ma dobre przeliczniki (z tym, że chyba działa
    nieoficjalnie, bo oficjalnie bank się tym nie chwali).

  • 3. Data: 2008-08-02 15:33:35
    Od: t...@g...com

    On 2 Sie, 16:02, smE <n...@n...com> wrote:

> [...]
    > działa w internecie i ma dobre przeliczniki (z tym, że chyba działa
    > nieoficjalnie, bo oficjalnie bank się tym nie chwali).

    ale co to znaczy katstrofa ? jakich nie ma informacji a moze jakie są?

  • 4. Data: 2008-08-02 15:42:35
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > ale co to znaczy katstrofa ? jakich nie ma informacji a moze jakie są?

    Nie działa z Vistą.
    Przelew złożony wieczorem może się wykonać, albo może zostać na stałę jako
    przesłąny do realizacji.
    Albo może wykonać się po tygodniu.
    Ogólnie - nie licz na niezawodne wykonywanie przelewów.

  • 5. Data: 2008-08-02 15:48:42
    Od: t...@g...com

    On 2 Sie, 16:42, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    > przesłąny do realizacji.
    > Albo może wykonać się po tygodniu.
    > Ogólnie - nie licz na niezawodne wykonywanie przelewów.

    przelewów nie zamierzam wykonywac, chodzi mi raczej o informacje,
    gdzie dokonywalem platnosci, gdzie o kiedy wyplacalem itp

  • 6. Data: 2008-08-02 16:28:11
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    smE pisze:
    > Dnia Sat, 2 Aug 2008 06:08:43 -0700 (PDT), t...@g...com napisał(a):

    [...]
> [...]
    > działa w internecie i ma dobre przeliczniki (z tym, że chyba działa
    > nieoficjalnie, bo oficjalnie bank się tym nie chwali).

    A co z KK Mastercard? czy tez w necie dziala - bo chyba tak (tak kiedys
    bylo). Jakies aktualne info?

  • 7. Data: 2008-08-02 16:52:08
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    t...@g...com pisze:
    > przelewów nie zamierzam wykonywac, chodzi mi raczej o informacje,
    > gdzie dokonywalem platnosci, gdzie o kiedy wyplacalem itp
    to jest tylko kwota i data (czasami transakcji, czasami księgowania a
    czasami jeszcze inna)...

  • 8. Data: 2008-08-02 19:27:10
    Od: "matman" <m...@o...pl>

    Mi na dzień dobry Polbank zabrał 50 zł które próbowałem wypłacić ich kartą w
    ich bankomacie. Tranzakcja zostala zarejestrowana a wczesniej bankomat
    pokazał komunikat że nie ma środków na koncie. Potem okazalo sie ze srodki
    zostaly pobrane. Teraz czekam już ze 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji.
    Inna sytuacja: gdzies zapodzialem haslo do konta. Dali mi nowa koperte z
    haslami jednak hasla nie dzialaja...
    Mialem juz konta w wielu bankach, ale nigdy bym nie przypuszczał że spotkam
    się kiedyś z tak beznadziejnym bankiem.

    f.googlegroups.com...

  • 9. Data: 2008-08-03 03:13:35
    Od: victor <v...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Aug 2008 21:27:10 +0200, matman napisał(a):

    > zostaly pobrane. Teraz czekam już ze 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji.
    > Inna sytuacja: gdzies zapodzialem haslo do konta. Dali mi nowa koperte z
    > haslami jednak hasla nie dzialaja...

    To ja dodam jeszcze od siebie, że miałem identyczną sytuację, tyle że...
    nie było kopert z hasłami w oddziale akurat kiedy byłem, bo... "nie
    dowieźli"! Dodam, że w oddziale aby sie o tym dowiedzieć spędziłem jakieś
    45 min. System internetowy można ponoć odblokować przez telefon, ale trzeba
    mieć hasło do serwisu telefonicznego. A żeby je dostać trzeba najpierw
    dodzwonić się na infolinię a później czekać aż przyjdzie pocztą...
    Dodzwonienie się zajmuje u mnie przynajmniej przeciętnie 2-3 godzin
    oczekiwania.

  • 10. Data: 2008-08-04 05:41:52
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    z uśmiechem czytam przygody klientów Polbanku;
    moje przygody w archiwum grupy

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria http://foto.3mam.net