  • Data: 2008-08-07 10:01:09
    Temat: Re: Polbank - konto osobiste
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf pisze:

    > W prasie byly informacje, ze sa jeszcze na etapie inwestowania i
    > rozwijania sieci.
    >
    > Google wyrzuca jednak, ze nie jest tak zle
    >
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kolejny-dynamiczny-k
    wartal-Polbank-EFG-1811595.html

    Z jednej strony fajnie bo mam tam oszczędności z drugiej strony to
    sygnał, że nie warto inwestować w wygodny dostęp przez net i sprawną
    infolinie. Jak im dynamika spadnie to może pomyślą o tym, teraz to
    "dobrze jest nie trza psuć, w Grecji się sprawdza tu też działa idealnie".

    Sebastian