  • Data: 2009-12-10 01:52:16
    Temat: Re: Polbank lokata 6,5%
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "schliesky" hfpgpm$4i1$...@i...gazeta.pl

    > Chyba będą musieli przyspieszyć przejście pod polski nadzór. Miałem w końcu u nich
    założyć konto... :-)

    Polska... Stabilizacja... Ład i porządek... Urzędnicy po nocach (czyli
    we dnie?) nie śpią, aby nadskakiwać podatnikom... (dzień dobry Inspekcji
    Handlowej z Białegostoku, która ma mnie w pupie) A Grecja -- a Fuj!!!

    -=-

    Przyznać się bez bicia [piany?] -- kto mi życzył, aby mnie krew zalała? :)
    I to nocą, gdy będę spał? Akurat dziś śpię w nocy -- nie wiem, dlaczego
    tak dziwnie. :) Zbudziłem się zalany krwią!!! Boże, jakie to piękne!!!
    Chyba oszalało coś w tym układzie krążenia!!! Zrobiło się mi gorąco,
    przyjemnie!!!! Jak ja to lubię!!! We krwi jest tak wiele cudownych
    substancji -- nie tylko tlen czy ,,jedzenie'', ale i inne!!! :)
    Dawno zauważyłem, że gdyby tak przyspieszyc krążenie krwi -- czułbym się lepiej!!!

    -=-

    Grecja to chyba nie Albania. :) A może mylę się?
    Mam tam dwa mocne po brzegi pucharu. ;) (czyli chyba po 88 groszy)
    Więc co -- zabierać? Jeśli tak, to dokąd?! W Mille mam na 7.5% bodajże. :)
    Szkoda, że wycofałem 8.5%, gdy tyle mi dali przed niemal rokiem, kiedy to
    złotówka padała na pysk...

    Przez te oskrzela zupełnie załamały się moje finanse, bo prawie nie wydaję!
    Zgroza!!! Trzeba by gdzieś wyskoczyć ,,za miasto''... :)
    I to najchętniej właśnie do Grecji!!! Ale nie mam z kim!!! Pełne AC, Assistance,
    gwarancja... Wszystko na marne!!! No dobra -- z AC przynajmniej skorzystałem... :)

    W Grecji pewnie jest ciepło o tej porze roku. :)
    W Hiszpanii tak samo...

    9 lat temu na spowiedzi kazano mi modlić się o mądrą dziewczynę!
    Dlaczego (za przeproszeniem -- do cholery!) Bóg nie wysłuchuje?!?

    Chętnie zobaczyłbym na własne oczęta karę pod Termopilami za opuszczenie pod
    Maratonem. :)
    Nawet greccy ;) Bogowie karali za nieudzielanie pomocy. :) Za to, że Spartanie
    jedynie
    modlili się w czasie, gdy Ateńczycy walczyli z Persami pod Maratonem, Leonidas ze
    swymi
    obrońcami został surowo ukarany pod Termopilami. Rzekomo zniewieściali Ateńczycy
    (choć
    cudem, bo bez pomocy Spartan mieli nikłe szanse) jednak wygrali. :) W obu wypadkach
    stawką
    było uchylenie się przed totalną zagładą cywilizacji greckiej. :) Ateńczycy
    Miltiadesa
    ocalili tę cywilizację poprzez swoją wygraną, podczas nieco później Spartanie za
    obronę
    strategicznego wąwozu i zbawcze opóźnienie w walce zapłacili życiem wszystkich swoich
    obrońców... :)

    Morał -- spartańskie wychowanie w połączeniu z nadmierną religijnością (czyli
    absurdalnym
    myśleniem) daje smutne efekty, podczas gdy piękno w połączeniu z rozumem daje
    zwycięstwa
    wbrew nadziei, o ile człowiek stanie do walki, choćby pozornie niemożliwej do
    wygrania... :)

    -=-

    To jak? Czyścić te mocne? :)

    --